Ga naar de inhoud

Team

Liesbeth Schagen

Liesbeth Schagen

Adviseur klachtenmanagement en klachtenfunctionaris

Als klachtenfunctionaris houd ik me bezig met de opvang en bemiddeling van klachten in de gezondheidszorg. Bij klachtenbemiddeling is het belangrijk om zowel cliënt als zorgverlener in hun waarde te laten – zonder een oordeel over de klacht te geven. Samen wil je tot een oplossing komen: laagdrempelig en zonder ingewikkelde procedures. En daar zet ik mij graag voor in.

Dit werk sluit aan op mijn plezier om verbinding te maken met mensen en om processen soepel te laten verlopen. Ik zeil ook graag. Net als op het water moet je ook in de klachtenbemiddeling steeds opnieuw de mogelijkheden verkennen, het soms zelfs over een andere boeg gooien, om je bestemming te bereiken. Flexibel, creatief, maar wel koersvast. Ik heb veel ervaring in de ziekenhuiszorg, langdurige zorg en wijkverpleging. Bij CBKZ kan ik die ervaring ook inzetten in andere sectoren. Het geeft me veel voldoening dat ik bij CBKZ kan bijdragen aan een effectieve oplossing bij problemen, herstel van vertrouwen en kwaliteitsverbetering van de zorg.

Buiten werktijd ben ik graag actief bezig, niet alleen met zeilen, maar ik wandel en zwem ook veel. Verder lees met veel plezier boeken, kijk ik regelmatig een detective en geniet ik van het leven met vrienden en familie

Op de hoogte blijven?

1x per maand versturen wij een nieuwsbrief. Met zorg.

Geen zorgen. Wij versturen geen spam. U ontvangt max. 1 mail per maand

Stel gerust uw vraag, onze adviseurs helpen u graag verder.

Neem contact op