Kennisbank
Welke wetgeving is relevant voor mijn organisatie? Hoe kan ik het beste aan de slag met effectief klachtenmanagement? En op welke manier verbeter ik de kwaliteit van zorg? Wij delen graag onze ideeën, opgedane kennis en inzichten. Zodat u nieuwe inspiratie opdoet.
Lees onze blogsCBKZ neemt Leertraject klachtenopvang en -bemiddeling over van Klachtenmanagement Zorg
De klachtenfunctionaris: tussen verlangen en intentie!
Lees meerHoe gaat u om met een boze klager?
Lees meer“Ik klaag namens…”
Lees meerIk heb een klacht over mijn zorgverlener. Wat nu?
Lees meerWat doet een klachtencommissie?
Lees meerAlles wat u moet weten over de Wet toetreding zorgaanbieders
Lees meerEen calamiteitenonderzoek in 11 stappen
Lees meerIs een klachtenfunctionaris verplicht? Over bomen en het bos
Lees meerEen luisterend oor voor klagers én zorgaanbieders
Lees meerOp de hoogte blijven?
1x per maand versturen wij een nieuwsbrief. Met zorg.
Geen zorgen. Wij versturen geen spam. U ontvangt max. 1 mail per maand