Ga naar de inhoud

Organisatie

Over ons

Het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) staat zorgaanbieders terzijde met jarenlange ervaring op het gebied van klachtenmanagement en incidentenbeleid. We helpen hen te voldoen aan de wettelijke eisen en bieden professionele ondersteuning bij de onafhankelijke afwikkeling van klachten en bij het omgaan met incidenten en calamiteiten.

Meer over CBKZ

Een klacht is een waardevol kwaliteitsadvies. Daarom ondersteunt CBKZ zorgaanbieders bij het luisteren naar en leren van feedback. Door hierop in te spelen kan de kwaliteit van zorg en de cliënttevredenheid worden vergroot.

Goed omgaan met klachten en incidenten vraagt veel aandacht en een professionele aanpak. Omdat zorgaanbieders in de eerste plaats goede zorg willen leveren, nemen we dit graag uit handen.

We weten ons betrokken bij onze opdrachtgevers en beschikken over actuele kennis van de wetgeving en kennis van zaken, waardoor we ook complexere vraagstukken kunnen behandelen. Naast ons kernteam van 16 medewerkers brengen tal van deskundigen uit de zorg- en welzijnssector hun expertise in.

We bieden zowel kleine als grote zorgaanbieders oplossingen op maat. Daarbij laten we ons leiden door onze kernwaarden: betrokken, bekwaam en betekenisvol. Uiteraard werkt het CBKZ daarbij volgens de eisen van vertrouwelijkheid en geheimhouding.

CBKZ is een handelsnaam van Centraal Bureau voor Klachtenmanagement B.V.

Kernwaarden

Betrokken

Bekwaam

Betekenisvol

Werken bij CBKZ

CBKZ is altijd op zoek naar enthousiaste professionals die willen bijdragen aan de ontwikkeling van ons team. Op dit moment hebben wij twee vacatures beschikbaar. Je kunt ook een open sollicitatie insturen. Stuur je CV en motivatie door en wie weet word jij onze nieuwe collega.

Stel gerust uw vraag, onze adviseurs helpen u graag verder.

Neem contact op