Kennisbank
Welke wetgeving is relevant voor mijn organisatie? Hoe kan ik het beste aan de slag met effectief klachtenmanagement? En op welke manier verbeter ik de kwaliteit van zorg? Wij delen graag onze ideeën, opgedane kennis en inzichten. Zodat u nieuwe inspiratie opdoet.
Lees onze blogsVerzoek om schadevergoeding? Ga praten!
Lees meerCalamiteitenrapportage: invuloefening of collectief leerproces?
Lees meerVan incidenten en calamiteiten kun je veel leren, maar het is wél spannend
Lees meerKan een directeur-bestuurder ook klachtenfunctionaris zijn?
Lees meerAanbieder van meerdere vormen van zorg? Vergeet de klachtencommissie niet!
Lees meerVier meest gestelde vragen naar aanleiding van de Wkkgz
Lees meerWelke zorgaanbieders vallen onder de Wkkgz?
Lees meerRuime keus erkende geschilleninstanties
Lees meerOp de hoogte blijven?
1x per maand versturen wij een nieuwsbrief. Met zorg.
Geen zorgen. Wij versturen geen spam. U ontvangt max. 1 mail per maand