Kennisbank
Welke wetgeving is relevant voor mijn organisatie? Hoe kan ik het beste aan de slag met effectief klachtenmanagement? En op welke manier verbeter ik de kwaliteit van zorg? Wij delen graag onze ideeën, opgedane kennis en inzichten. Zodat u nieuwe inspiratie opdoet.
Lees onze blogs

Verzoek om schadevergoeding? Ga praten!
Lees meer
Calamiteitenrapportage: invuloefening of collectief leerproces?
Lees meer
Van incidenten en calamiteiten kun je veel leren, maar het is wél spannend
Lees meer
Kan een directeur-bestuurder ook klachtenfunctionaris zijn?
Lees meer
Aanbieder van meerdere vormen van zorg? Vergeet de klachtencommissie niet!
Lees meer
Vier meest gestelde vragen naar aanleiding van de Wkkgz
Lees meer
Welke zorgaanbieders vallen onder de Wkkgz?
Lees meer
Ruime keus erkende geschilleninstanties
Lees meerOp de hoogte blijven?
1x per maand versturen wij een nieuwsbrief. Met zorg.
Geen zorgen. Wij versturen geen spam. U ontvangt max. 1 mail per maand