Kennisbank
Welke wetgeving is relevant voor mijn organisatie? Hoe kan ik het beste aan de slag met effectief klachtenmanagement? En op welke manier verbeter ik de kwaliteit van zorg? Wij delen graag onze ideeën, opgedane kennis en inzichten. Zodat u nieuwe inspiratie opdoet.
Lees onze blogs![](/wp-content/uploads/2023/07/Untitled-design-36-1.png)
![](/wp-content/uploads/2023/07/Jan-de-Hoog-en-Marga-Timmers.jpg-1-1024x682.webp)
CBKZ neemt Leertraject klachtenopvang en -bemiddeling over van Klachtenmanagement Zorg
![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-86.jpg)
De klachtenfunctionaris: tussen verlangen en intentie!
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-10.jpg)
Hoe gaat u om met een boze klager?
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-72.jpg)
“Ik klaag namens…”
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-2.jpg)
Ik heb een klacht over mijn zorgverlener. Wat nu?
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-4-1.jpg)
Wat doet een klachtencommissie?
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-1.jpg)
Alles wat u moet weten over de Wet toetreding zorgaanbieders
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-73-1.jpg)
Een calamiteitenonderzoek in 11 stappen
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-8.jpg)
Is een klachtenfunctionaris verplicht? Over bomen en het bos
Lees meer![](/wp-content/uploads/2023/07/CBKZ-2023-Fotografie-LR-67.jpg)
Een luisterend oor voor klagers én zorgaanbieders
Lees meerOp de hoogte blijven?
1x per maand versturen wij een nieuwsbrief. Met zorg.
Geen zorgen. Wij versturen geen spam. U ontvangt max. 1 mail per maand